2021-03-06

Uusin fesebannisyyni

Fesekommenttini

Vittu oikeesti reilut parikuukautta, ja sitten se yks hyvä juttu turmellaan sittenkin.

Miks ihmiset pilaa tolleen toistensa elämän, ihan täysin syyttä? Vaikka toinen yrittää parastaan, toinen panee vastaan, joka kolmas vielä sivusta torpedoi.

Miks vitussa mulle ei sallita mun parisuhdetta ja hyvää oloa silleen luontaisesti*? Miks tää homma tuntuu koko ajan siltä että mun pitää sodalla ja väkivallalla ottaa hyvä oloni? Miks mut pakotetaan raiskaajaksi ja murhanhimoiseksi* tuolleen, kaikkien taholta? Miks mut pakotetaan ottamaan kun mä haluisin vaan laiskasti, söpösti, antaa sekä saada?

Oma ajatukseni

Mikähän tässä sitten oikeesti on sellaista yllä, että mulle pitää taas antaa jatkuvasti kasvava, tällä kertaa viikon bannini? Ihnan oikeesti, mitä mä tein väärin? Yllä?

Minähän vain ahdistelin omasta tilastani, ja jopa välillisesti, rivien välissä siitä mitä fese juuri tekee mulle.

Vai siitäkö se kaikki olikin kyse? Vähän alkaa tuntua siltä, kun Twitter on niin paljon helpompi, ja Facebook niin loputtoman vaikea. Toisessa mun avoimet kommentit ei juuri koskaan johda hankaluuteen, ja toisessa taas sitten lähes aina sekä koko ajan. Toisessa pitää yhtäkkiä pelätä puhumistaan, ja toisessa saa puhua. Hankalasti sitten myös niin, että haluaisin puhua pitkästi, mutta se ainoa isompi paikka netissä rajoittaa nyt tarkoituksella tekstin pituutta.

Eiks Twitter vois tuottaa jonkin Twitter-Long-palvelun vaikka, jossa saan puhua kuten Fesessä, muttei ois mitään rajaa tekstin pituudelle?

No comments:

Post a Comment